توب ستوريفن وثقافة

حسن شاكوش يهاجم حمو بيكا: مابعتمدتش حد في الشغلانة دي

نشر الفنان حسن شاكوش مقطع فيديو له عبر حسابه على موقع التيك توك يرد فيه على تصريحات حمو بيكا بانه سبب رئيسى فى نجاح حسـن شاكوش.

حسن شاكوش
حسن شـاكوش

حسن شاكوش يهاجم حمو بيكا: مابعتمدتش حد في الشغلانة دي

حسن شاكوش
حسن شـاكوش

وقال حسن شـاكوش : “اللي هيطلع بعد كدة ويجيب سيرتي في حاجة، أنا سايبك لما تشوفني تقولي حبيبي ولما حد يخبط فيا تشيرله وأنا عمري ما احتاجت حاجة من حد في الشغلانة دي حتى لو هشحت.. أي حد هيطلع يجيب سيرتي في أي برنامج أنا مابعتمدتش حد في الشغلانة دي ومش معنى كدة أني غلبان ومبتكلمش، لا أنا ساكت بس عشان أكل العيش وعشان أنا محترم مع الناس وأنت عارف.

وأضاف حسن شـاكوش : أنت عايزني أجيب سيرتك عشان تتشهر وتشتغل أنت مش هتشتغل، ودماغي لما بتهرب مني اللي بيجي على سكتي بدوسه، لو خيالك فكر إنك تطلع تتكلم عليا تاني لو كان راجل كبير أو صغير بتكلم في المجال مش بره لو خيالك وزك.

حسن شاكوش
حسن شـاكوش

وشن حمو بيكا، هجوما على حسن شاكـوش قائلاً: “حسن شاكـوش مظهرش إلا معايا أنا والناس كانت بتسألني مين ده في بدايات حسن شاكوش ، وحسن شاكـوش بيغني الأغاني بتاعتي التي خرجت من الاستوديو الخاص بي”.

وأضاف حمو بيكا: “الناس كلها عارفة مين السبب في ظهور حسن شاكوش للنور”، مضيفا: “أنا المدرسة في المهرجانات”.

وأوضح حمو بيكا : “أنا قفلت بنت الجيران لحسن شاكوش وفتحت الأغنية تاني ليه.. حسن شاكوش جاب ناس عشان تتوسط كي أفتح له أغنية بنت الجيران “.

وأضاف حمو بيكا : “لما حسـن شاكوش عمل أغنية معايا في بداياته ونجحت قلتله هنعمل شغل كتير، وخدت فلوس من ناس عشان نعمل شغل مع بعضنا لكن حسن شاكوش مجاش وخلف بوعده “.

وتابع حمو بيكا:” حسـن شاكوش بيحب السهر ومش بيحب الشغل لكن أنا بتاع شغل بس ، مضيفا: “حسـن شاكوش وقع فنيا مؤخرا “، مضيفا:” حسن شاكوش مش مشهور أكتر مني ومش محبوب أكتر مني، انا العالم كله يعرفني “.

ورد حمو بيكا، على تصريحات حسـن شاكـوش عنه، قائلا:” شاكوش بتكبر على الناس وأنا لما أكون غلبان أحسن ما أكون شراني “.

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى